دانلود بازي جديد دانلود بازي جديد .

دانلود بازي جديد

بازي My Farm Life 2 – بازي مديريت مزرعه داري براي كامپيوتر

بازي براي كامپيوتر

دانلود

يك بازي كم حجم در سبك مديريت مزرعه داري براي كامپيوتر مي باشد. سبك اين بازي در سبك بازي هاي مديريت زمان مي باشد. در اين بازي شما بايد به ليزا كمك كنيد تا بتواند با كشاورزي و دامداري زندگي روزمره خود را بگذراند و يك حرفه اي و بهترين كشاورز منطقه شود. در ابتدا بازي ليزا صاحب يك زمين كشاورزي كوچك است و تعداد دام دارد و به مراتب و تلاش هاي بيشتر مي تواند زمين هاي خود را گسترش دهد و به تعداد حيوانات خود بيافزايد.

شما در اين بازي به ليزا كمك مي كنيد تا بر روي زمين كوچك خود كشاورزي كند و به مرور اين زمين كشاورزي خود را با فروش محصولات افزايش مي دهد و همچنين با فروش تخم مرغ و شير گاوها مي تواند سود زيادي را كسب كند و همين امر باعث پيشرفت او در كارها مي شود و سپس مي تواند به عنوان كشاورز نمونه در شهر و روستاي خود شود و جايزه بهترين كشاورز را بدست آورد. بخش جالب اين بازي اينه كه بعضي روزا بهتون مرخصي داده ميشه و شما مي تونيد اون روز رو حسابي به مزرعه تون برسيد تا روز بعد بتونيد فروش خوبي داشته باشد . شما هم اكنون مي توانيد بازي My Farm Life 2 رو از سايت ياس دانلود دريافت نماييد.

روش نصب:

– قبل از نصب آنتي ويروس خودتون رو غير فعال نماييد.

– كرك موجود در فولدر دانلودي را در محل نصب بازي كپي و جايگزين فايل اجرايي بازي كنيد.

دانلود بازي

رمز : www.yasdl.com


برچسب: دانلود بازي دخترانه با لينك جديد، دانلود بازي دخترانه جديد، دانلود بازي مديريت مزرعه، دانلود بازي هاي كم حجم، دانلود بازي كم حجمpc، ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۰۱:۲۶ توسط:afsaneh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :